Jak dotrzeć do Twojej grupy docelowej w Google?
Najprościej rzecz ujmując: pracuję nad tym by Twoje oferta była widoczna w Internecie:
- Przede wszystkim dla odpowiednich ludzi czyli Twojej grupy docelowej – musisz ją znać, kto jak nie Ty wie najwięcej o swoich klientach?
- w odpowiednich miejscach czyli w popularnych wśród twojej grupy docelowej miejscach w Internecie (np. wyszukiwarka Google, Mapy Google, Facebook, YouTube, Onet.pl, Ceneo, Olx, Instagaram)
- w odpowiedni sposób (np. lepsza – skuteczniejsza strona www, innowacyjnie kreatywnie przedstawiona oferta w formie zdjęć/video)
- w odpowiednim czasie: przede wszystkim gdy aktywnie szukają tego co sprzedajesz gdyż wtedy są w nastroju by zostawić jakiś $$$ u Ciebie lub dokonać innej pożądanej akcji (np. zadzwonić, wypełnić formularz rejestracyjny itp itd)
Certyfikaty
Parę słów o mnie
Promocją w internecie zajmuję się zawodowo już ponad 12 lat. Wymagam od siebie dyscypliny, a od klientów współpracy i jasnego określenia celów. Słucham swoich klientów, lubię się z nimi spotykać i rozmawiać twarzą w twarz. Wierzę, że kontakt bezpośredni daje pełniejszy obraz oraz pomaga narodzić się nowym pomysłom.
Jestem przekonany, że tylko wyróżnieniem się można odnieść biznesowy sukces.