Widoczność w Google Maps
Na widoczność firmy w mapach Google ma wpływ wiele rzeczy. Zazwyczaj strony wysoko widoczne w wynikach naturalnych pojawiają się wysoko (top 3) w wynikach z Google Maps przy dodaniu lokalizacji (np. „strony www bochnia”) do zapytania w Google. Na pewno ważne jest połączenie własnej strony internetowej z wizytówka w usłudze Google Business oraz odpowiednie jej nazwanie, nadanie kategorii, edycje opisu, i nasycenie ofert frazami kluczowymi na których nam zależy.
Oto przykład dobrze prowadzonej wizytówki w Mapach Google, która radzi sobie lepiej niż niejedna klasyczna strona www:
Niezwykle pomocnym i ważnym elementem wizytówki w mapach jest grafika – zdjęcia obiektu, wnętrza i otoczenia naszej firmy. Warto zadbać o autentyczne i aktualne fotogafie waszego biznesu w tym np. bardzo popularne i skuteczne panoramy 360 zwane też panoramami sferycznymi wnętrz ( widok 360 ). Obok przykład takiej fotografii – połączonej w spacer wirtualny, która wykonałemdla nowej szkoły podstawowej z Niepołomic i Rzęsoteki z Krakowa (szkolenia z przedłużania rzęs ).
Jestem rekomendowanym Fotografem Google Street View i serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty wykonania Panoram sferycznych wnętrz lub otoczenia waszej firmy.